Vi är Maxkompetens!

Varje år tillsätter vi över 1200 tjänster och vi har 400 medarbetare anställda i företaget. Vi är auktoriserade genom Kompetensföretagen och följer kollektivavtal med försäkringar och pensionsavtal.

Vi startade 2003 och vår resa till att vara topp 30 största rekryterings- och bemanningsbolaget i Sverige präglas av den lokala kraften hos våra engagerade medarbetare vars drivkraft ligger i att hjälpa företag och kandidater till det bättre. Våra sex kontor drivs av lokala kontorschefer som känner sin marknad och som har mandat att anpassa verksamheten till våra kunders behov.

Vill du bli en av oss?

Vi är alltid intresserade av personer med stort intresse för människor, affärsmannaskap och hög grad av social kompetens. Din ambition och vinnarinstinkt bestämmer hur långt du vill gå inom företaget och självklart hjälper vi dig på vägen.

Det finns en skillnad mellan att ha ett jobb och att göra skillnad.  Maxkompetens har gjort skillnad i våra medarbetares, kandidaters och kunders liv i över 15 år genom att göra det vi säger, hålla det vi lovar och visa respekt inför de stora utmaningar som vi alla möter. Vårt sätt att göra skillnad - ”The way of Maxkompetens” -hanterar våra kandidater på bästa tänkbara sätt i hela rekryteringsprocessen och hjälper därmed våra kunder att lyckas med deras uppdrag.  Vårt sätt, - ”The Way”,
kvalitetssäkrar våra interna processer och hjälper våra medarbetare att alltid agera och prioritera rätt för att i slutändan göra skillnad.


Intresserad av våra tjänster?

Växer ert företag eller behöver ni konsulter? Vi hör av oss inom 24 timmar

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Som anställd konsult välkomnas du med både respekt och förväntan hos våra kunder. Du representerar Maxkompetens och förväntas att följa våra värderingar

Tidsrapportera som konsult

Maxkompetens grundades 2003 och vi är rikstäckande med sex kontor i Sverige. Varje år rekryterar vi 1200st jobb och vi har 400st konsulter på uppdrag varje dag.